Tuesday, December 8, 2009

My Garden

My house is rather a small house. just 20x70. Infront of our house, there's a porch (duh!..) and some space well just enough for me to do some gardening.
I actually hate gardening when i was little. bila mak suruh cucur bunga jer, i isikan air dalam tempat cucur bunga tu and siram all the bungas cepat-cepat, suma dapat air cukup dengan satu bekas air je haha.. teruk betul. kesian bunga-bunga tu.
Now, since i have my own garden, i pun dah rasa responsible sikit to keep my garden beautiful. Well, i manage. All the pokok-pokok seems cooperating well with me.


Hmm... tengoklah cantiknya tamanku... oklah kan. You know what... setiap hari pagi and petang banyak juga i habiskan masa merawat pokok-pokok ni. kenapalah dulu tak rajin macam sekarang ek? i pun wonder....

No comments:

Post a Comment