Tuesday, November 24, 2009

Kelas Gitar Kami

My husband and my son enrolled themselves to a guitar class. Baru jer masuk tapi dah dalam 4-5 kali lah derang pi kelas. Their class should be on Sunday at 5:30 pm. Once a week. Tapi semalam got my son's kelas ganti so hantar lah dia pi kelas tu. I brought my other son and my doter along. Kelas dia 30 minit jer so while waiting for him to finish, three of us lepak kat McDonald kat around the corner. Punyalah seronok derang main mini playground kat situ. hehe...

About their guitar class, actually I pun ada background music. I can play piano and organ especially. My father loves to play organ and sings alot! Abah yang selalu encourage us to love music. My sons pun nampaknya suka jugak and besides learning guitar, he likes playing the keyboard at home. Luckily my hubbby pun berminat so tu yang dia pun enroll to the music class sekali dengan my first son.  So kalau derang balik dari kelas jer, pasti goreng gitar masing-masing sampai maghrib. huhuuuu kengkadang malu kat orang bujang sebelah. derang pun tak bising macam kami! ;-P...

I love the part where all of us nyanyi lagu Cranberries -"ZOMBIE" sama-sama while my hubby plays the guitar... hehe anak-anak tu sama-sama sambut tang zombie-zombie! haha ...
@-) ... mmm that was one happy moment, isn't it ?...  

Ni abang and his first electric guitar... It worths RM880! tu belum campur Amp RM1400.... Kalau tak pandai main lagi ni tak tau lah nak kata apa lagi...

Bawah ni papa punya pulaks..... Worths RM700! Phew... Tak acilah, mama punya keyboard dapat free dari makyang jer... (Nak piano satu?!! :) )



No comments:

Post a Comment